‘De Marketing Dagen’ is de grootste beurs op het gebied van marketing en bij uitstek de ontmoetingsplaats voor marketing professionals. Je maakt er kennis met nieuwe leveranciers, nieuwe producten en diensten en wisselt kennis en ervaringen uit andere vakgenoten. Vorig jaar trok de beurs meer dan 10.000 bezoekers!
Tijdens De Marketing Dagen delen toonaangevende sprekers hun visie en ideeën op het gebied van marketing, nieuwe media en nog veel meer in lezingen en workshops op het succesplein.
Gratis inspiratiesessies Richard van Hooijdonk
Graag nodigen we je uit om op 25 april naar een van de twee inspiratiesessies van Richard van Hooijdonk te komen tijdens De Marketing Dagen. In 45 minuten neemt Richard je mee op reis door het spannende en inspirerende landschap van social media. Deze sessie vormt de ideale voorbereiding om social media succesvol toe te passen binnen je organisatie.

Tijdstippen: 11.55 tot 12.40 en 12.45 tot 13.30
De Marketing Dagen
24 en 25 april 2012 in de Jaarbeurs Utrecht
Open van 10:00 tot 17:00 uur
MELD MIJ GRATIS AAN