Marketeer of the Year 2013 in CoolBrands House op 29 mei

Wie wordt Marketeer of the Year 2013? Woensdagavond 29 mei organiseert Tijdschrift voor Marketing in samenwerking met het Platform Innovatie in Marketing (PIM) de 13e editie van de Marketeer of the Year verkiezing in het CoolBrands House in  Amsterdam. Het thema van dit jaar is Marketing Leadership: Welke rol […]

Door |mei 6th, 2013|Geen categorie|0 Reacties
  • RTLZ
    Permalink Gallery

    5 februari: Richard van Hooijdonk spreekt op RTL Z en Nyenrode Masterclass

5 februari: Richard van Hooijdonk spreekt op RTL Z en Nyenrode Masterclass

Op 5 februari 2013 organiseren RTL Z en Nyenrode Business University een speciale masterclass over ‘The Next Step in Social Media’ voor deelnemers uit het bedrijfsleven. Social media expert Richard van Hooijdonk neemt de deelnemers graag mee naar deze volgende stap en onthult in één middag hoe social media […]

Door |januari 7th, 2013|Campagne, Samenwerking|0 Reacties

Partnership MarketingMonday en Coosto

Vanaf heden zijn strategisch marketing- en communicatiebureau MarketingMonday en social media monitoring- en webcare tool Coosto een partnership aangegaan. De activiteiten van beide organisaties sluiten goed bij elkaar aan. MarketingMonday adviseert organisaties over hoe je een social media strategie kunt ontwikkelen en integreren in de business. Coosto kan de […]

Door |november 8th, 2012|Persbericht|0 Reacties

MarketingMonday ontwikkelt social media strategie voor ADP

ADP is wereldwijd marktleider in HR- en salarisdienstverlening, en één van de grootste aanbieders in Nederland. Na een grondige oriëntatie heeft ADP Nederland BV (of alleen ADP) MarketingMonday geselecteerd voor de ontwikkeling van een social media strategie.
Verbinden door contentstrategie
ADP biedt HR-, Payroll- en excasso-oplossingen voor elk type organisatie. In […]

Door |november 2nd, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Reacties
  • diverse media
    Permalink Gallery

    15 november: gratis inspiratiesessies tijdens Vakdag Multichannel Marketing

15 november: gratis inspiratiesessies tijdens Vakdag Multichannel Marketing

De Nationale Vakdag Multichannel Marketing staat dit jaar in het teken van inspiratie & activatie. Kennis vergaren, inspiratie opdoen, netwerken. Daar gaat het om tijdens de achtste editie van de Nationale Vakdag Multichannel Marketing. Laat je in één dag bijpraten over de laatste ontwikkelingen in het vak. Richard van […]

Door |september 27th, 2012|Marketing, Nieuws|0 Reacties
  • Kinderpostzegels_logo
    Permalink Gallery

    Kinderpostzegels kiest MarketingMonday voor innovatie marketing- en communicatiestrategie

Kinderpostzegels kiest MarketingMonday voor innovatie marketing- en communicatiestrategie

Na een bureauoriëntatie heeft Kinderpostzegels in juli j.l. MarketingMonday de opdracht gegeven Kinderpostzegels te ondersteunen bij de innovatie van haar marketing- en communicatiestrategie voor de komende drie jaar. Kinderpostzegels heeft hierbij als doel meer fondsen te werven om hiermee zoveel mogelijk kwetsbare kinderen in binnen- en buitenland te helpen.

Veranderende […]

Door |augustus 14th, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Reacties

Amvest ontwikkelt social media strategie

Amvest is fondsmanager van woningbeleggingsfondsen en ontwikkelaar van woningen en woongebieden in Nederland. De organisatie behoort tot de gevestigde orde binnen vastgoed Nederland. Amvest heeft MarketingMonday gevraagd haar te ondersteunen in de ontwikkeling van een corporate social media strategie om daarmee belangrijke stakeholders, zoals fund- en assetmanagers te verbinden […]

Door |augustus 7th, 2012|Geen categorie|0 Reacties

Velux innoveert met MarketingMonday

MarketingMonday ontwikkelde een vernieuwende online strategie voor Velux voor consument 3.0. De manier waarop mensen zoeken naar dakramen verandert. Men is op zoek naar licht en ruimte. In deze zoektocht is steeds minder ruimte voor een harde productgerichte aanpak.

Inspiratie voor de consument
Content en inspiratie wordt steeds belangrijker. Daarnaast is […]

Door |augustus 6th, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Reacties

Sportfondsen en MarketingMonday ontwikkelen Zwembad 3.0

In Q2 2012 ontwikkelde MarketingMonday een strategie voor Sportfondsen. Honderden zwembaden in Nederland ontvangen steeds minder bezoekers. Jongeren haken massaal af, maar binnen de doelgroep jonge ouders en ouderen liggen volop kansen.

Kansrijke doelgroepen
MarketingMonday ontwikkelde een innovatieve marketing- en communicatiestrategie, inclusief doelgroepconcepten voor de verschillende kansrijke doelgroepen. In de strategie […]

Door |augustus 6th, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Reacties

MarketingMonday begroet 6 nieuwe collega’s

MarketingMonday groeit. Om onze groei te realiseren heeft MarketingMonday zes nieuwe collega’s aangetrokken.

Ons team is sinds 1 juli j.l. versterkt met Richard Steinbuch als managing director, Femke Kruiswijk als HRM-manager, Diana Prins als financial controller en Laura de Man als community manager/junior strateeg.

Vanaf augustus versterkt Marcel van Kanten […]

Door |augustus 6th, 2012|Nieuws|0 Reacties