Marketeer of the Year 2013 in CoolBrands House op 29 mei

Wie wordt Marketeer of the Year 2013? Woensdagavond 29 mei organiseert Tijdschrift voor Marketing in samenwerking met het Platform Innovatie in Marketing (PIM) de 13e editie van de Marketeer of the Year verkiezing in het CoolBrands House in  Amsterdam. Het thema van dit jaar is Marketing Leadership: Welke rol moet marketing nemen in de nieuwe realiteit? Voor het eerst mag ook het publiek samen met de jury bepalen wie de uiteindelijke winnaar wordt.

mei 6th, 2013|Geen categorie|0 Comments

5 februari: Richard van Hooijdonk spreekt op RTL Z en Nyenrode Masterclass

Op 5 februari 2013 organiseren RTL Z en Nyenrode Business University een speciale masterclass over ‘The Next Step in Social Media’ voor deelnemers uit het bedrijfsleven. Social media expert Richard van Hooijdonk neemt de deelnemers graag mee naar deze volgende stap en onthult in één middag hoe social media strategisch kan worden ingezet door organisaties.

januari 7th, 2013|Campagne, Samenwerking|0 Comments

Partnership MarketingMonday en Coosto

Vanaf heden zijn strategisch marketing- en communicatiebureau MarketingMonday en social media monitoring- en webcare tool Coosto een partnership aangegaan. De activiteiten van beide organisaties sluiten goed bij elkaar aan. MarketingMonday adviseert organisaties over hoe je een social media strategie kunt ontwikkelen en integreren in de business. Coosto kan de effectiviteit van social media bij diezelfde organisaties meten.

november 8th, 2012|Persbericht|0 Comments

MarketingMonday ontwikkelt social media strategie voor ADP

ADP is een van de grootste salarisverwerkers van Nederland. ADP heeft MarketingMonday in juni 2012 geselecteerd voor de ontwikkeling van een social media strategie.

november 2nd, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Comments

15 november: gratis inspiratiesessies tijdens Vakdag Multichannel Marketing

De Nationale Vakdag Multichannel Marketing staat dit jaar in het teken van inspiratie & activatie. Kennis vergaren, inspiratie opdoen, netwerken. Daar gaat het om tijdens de 8e editie van de Nationale Vakdag Multichannel Marketing. Laat je in één dag bijpraten over de laatste ontwikkelingen in het vak. Richard van Hooijdonk, onze CEO en bekend spreker op het gebied van nieuwe marketing en social media, zal ook aanwezig zijn.

september 27th, 2012|Marketing, Nieuws|0 Comments

Kinderpostzegels kiest MarketingMonday voor innovatie marketing- en communicatiestrategie

Na een drie maanden durende pitch heeft Kinderpostzegels op 15 juli 2012 gekozen voor MarketingMonday voor de innovatie van haar marketing- en communicatiestrategie voor de komende drie jaar.

augustus 14th, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Comments

Amvest ontwikkelt social media strategie

Amvest heeft MarketingMonday gevraagd haar te ondersteunen in de ontwikkeling van een corporate social media-strategie om daarmee belangrijke stakeholders, zoals fund- en assetmanagers te verbinden aan de organisatie.

augustus 7th, 2012|Geen categorie|0 Comments

Velux innoveert met MarketingMonday

MarketingMonday ontwikkelde een vernieuwende online strategie voor Velux voor consument 3.0. De manier waarop mensen zoeken naar dakramen verandert. Men is op zoek naar licht en ruimte. In deze zoektocht is steeds minder ruimte voor een harde productgerichte aanpak.

augustus 6th, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Comments

Sportfondsen en MarketingMonday ontwikkelen Zwembad 3.0

In Q2 2012 ontwikkelde MarketingMonday een strategie voor Sportfondsen. Honderden zwembaden in Nederland ontvangen steeds minder bezoekers. Jongeren haken massaal af, maar binnen de doelgroep jonge ouders en ouderen liggen volop kansen.

augustus 6th, 2012|Nieuws, Samenwerking|0 Comments

MarketingMonday begroet 6 nieuwe collega’s

MarketingMonday groeit. Nieuwe opdrachtgevers, nieuwe interne en externe projecten en nieuwe uitdagingen. Om onze groei te realiseren heeft MarketingMonday zes nieuwe collega's aangetrokken.

augustus 6th, 2012|Nieuws|0 Comments