Master of Social Media

In twee dagen bezit je alle kennis en vaardigheden om een social media strategie op te zetten en te implementeren binnen je organisatie. Je leert een activatie- en groeiplan schrijven voor je communities, een conversieplan opstellen, social media resultaten analyseren en nieuwe werkwijzen, processen en rollen in je organisatie beleggen. Stap 1 tot en met 12 van het strategische model ‘Social Media Cycle’ worden doorlopen aan de hand van cases. Ervaren coaches begeleiden je. De praktijksessies worden afgewisseld met plenaire feedback- en theoriesessies voor een optimaal leerresultaat. Deze masterclass is beschikbaar als incompany opleiding en regelmatig op basis van individuele inschrijving.

Wat leer je?

SocialTwo brengt je op de hoogte van the state of social media. Je leert de 12 stappen binnen de ‘Social Media Cycle’ praktisch toe te passen. Je leert je eigen social media strategie, een contentstrategie en een crossmediaal plan opstellen. Daarnaast maak je een verbindings-, activatie- en groeiplan voor je (nieuwe) communities. Tevens verkrijg je inzicht in wat je nodig hebt voor een succesvolle implementatie van social media in je organisatie: van ROI-rapportages tot Social Media Policy.

Voor wie?

Deze masterclass is bestemd voor (online) marketing- en communicatiemanager en productmanagers. Zowel uit het bedrijfsleven als non-profitorganisaties. Het niveau is HBO+. De Masterclass is te volgen op basis van individuele inschrijving of als in-company training voor groepen.

Schermafbeelding 2013-09-03 om 11.27.21

Vraag aan de flyer aan

Vraag nu de SocialTwo flyer aan via het aanvraagformulier in het rechter menu. Je ontvangt dan direct via e-mail informatie over het programma en docenten van deze waardevolle twee daagse masterclass.