Blog

10 essentiele social media tips

Begin dit jaar bleek uit onderzoek van Nielsen dat we inmiddels ruim 22% van onze tijd op internet besteden aan social networking. Daarnaast blijkt ook dat ongeveer 75% van alle huishoudens wereldwijd minimaal één keer per maand een bezoek brengt aan een social network. Uit onderzoek van KPN blijkt dat in Nederland 37% van de bevolking dagelijks gebruik maakt van social media. Daarom hebben we 10 tips voor het zakelijk gebruik van social media voor je op een rijtje gezet.

december 3rd, 2010|Geen categorie|1 Comment

T-Mobile verwelkomt reizigers op Heathrow

T-Mobile is de laatste tijd met name negatief in het nieuws geweest. En dit natuurlijk vooral dankzij Youp. Het is echter niet alleen maar kommer en kwel wat het nieuws rondom T-Mobile betreft. Er is namelijk zeer recent een nieuwe T-Mobile viral gelanceerd op YouTube. En niet geheel zonder succes.

december 3rd, 2010|Geen categorie|0 Comments

Hoeveel businesspotentieel zit er in Foursquare?

Campagnes die gebruik maken van zogenaamde location based networking services nemen niet alleen in aantal toe, ze worden ook steeds beter. Dat is niet zo verwonderlijk, want er wordt aan deze netwerken een grote toekomst toegeschreven, vooral door het enorme businesspotentieel die zij hebben.

december 3rd, 2010|Geen categorie|0 Comments

Een beter mens worden met social media

De meeste mensen willen hetzelfde: beter worden. Betere mensen, betere professionals, betere vrienden, betere echtgenoten, betere bazen en betere werknemers. In principe een waardig doel. Er zijn een hoop middelen beschikbaar om dat doel te bereiken. Er zijn boeken die ons beter kunnen maken, seminars en cursussen. Wat kan social media hier aan bijdragen?

december 1st, 2010|Geen categorie|0 Comments

Creatie succesvolle app lastiger dan het lijkt

Met de toename van het aantal smartphones en tablets neemt ook het aantal apps voor deze ‘devices’ razendsnel toe. Alleen voor Apple zijn er inmiddels al 300.000 beschikbaar. Door veel bedrijven wordt een app dan ook als de nieuwe manier gezien om met hun doelgroep te communiceren. In de praktijk blijkt dat vaak enigszins tegen te vallen.

november 17th, 2010|Geen categorie|2 Comments

Social media benutten met weinig tijd

Ben je er niet zeker van dat je tweets de omzet verhogen, of je blog tot gespreksstof leidt en of je facebookpagina nou echt zoveel doet voor het bedrijf? Eigenlijk helemaal geen probleem, want het is gratis toch?

november 12th, 2010|Geen categorie|0 Comments

Is Social Media echt zo a-sociaal?

Zelfs onze koningin vond het nodig om er tijdens haar laatste troonrede aandacht aan te besteden. Facebook, Hyves, Twitter, volgens Beatrix maken ze het leven er niet beter op. Laat staan socialer. Midden in een serieus gesprek grijpen we immers naar onze mobiele telefoon om even snel een tweetje te versturen. In de VS zitten kinderen dagelijks gemiddeld 7 uur achter een beeldscherm en komen nauwelijks nog buiten.

november 10th, 2010|Geen categorie|0 Comments

5 tips voor een succesvol weblog

Weblogs zijn een essentieel onderdeel van een social media strategie. Uit onderzoek blijkt dat websites met een weblog 55% meer bezoekers krijgen, 97% meer inbound links hebben en maar liefst 434% meer geïndexeerde pagina's hebben dan websites zonder een weblog. Bovendien zien bedrijven met een weblog een 126% hogere lead growth dan bedrijven die niet bloggen. Een niet te missen kans dus.

oktober 29th, 2010|Geen categorie|0 Comments

Waarom krijgt een beer 11 miljoen views op YouTube?

Er zijn campagnes die je gewoon gezien moet hebben. De YouTube campagne van Tipp Ex is er zo een. Tipp Ex lanceerde eind augustus een interactieve YouTube campagne met de naam ‘tippexperience’. Inmiddels zijn we ruim twee maanden verder en blijkt de campagne een groot succes.

oktober 28th, 2010|Geen categorie|0 Comments

Wie is verantwoordelijk voor Social Media?

Social Media marketing is hot. Iedereen heeft het er over en geen enkel bedrijf kan er eigenlijk meer omheen. Het staat dan ook bij de meeste bedrijven wel op de een of andere manier op de agenda. Als je als bedrijf besluit met Social Media aan de slag te gaan, en hier ook daadwerkelijk een succes van wil maken, kom je al gauw bij de vraag terecht wie daar verantwoordelijk voor moet zijn. In de meeste gevallen zal marketing in de 'lead' zijn maar het is niet gezegd dat daar ook altijd alle (juiste) kennis en vaardigheden aanwezig zijn om je Social Media-inspanningen tot een succes te maken.

oktober 28th, 2010|Geen categorie|0 Comments
cheap Accutane cheap antabuse cheap atarax cheap brand levitra cheap extra super tadadel cheap viagra